środa, 7 grudnia 2011

żarty i dowcipy do łez dla wszystkich

Przychodzi pani do wróżki,a ta ,patrząc w karty,mówi:
Będzie miała pani pecha.Ukradną pani samochód!
-ale ja nie mam samochodu!
-aha... to zgubi pani parasol


W środku marca idzie lasem wściekły niedżwiedż i mruczy:
-I po co wypiłem taką mocną kawę w pażdzierniku!


Dlaczego Robin Hood?
-Bo mało jadł


Przychodzi zajączek do sklepu i pyta:
-są trampki !
-są,ale tylko białe.
-eee,jak białe to dla mnie za duże



-Jasiu znowu spóżniłeś się na lekcję!
-na naukę nie jest nigdy za póżno!


Pani pyta Jasia;
-Jasiu,co to jest:mieszka w jaskini,lata tylko w nocy?
-Toperz.
-Chyba nietoperz.
-Jak nie toperz,to nie wiem.

 
Dzwoni telefon.Pies odbiera i mówi:
-Hau!
-Halo?
-Hau!
-Nic nie rozumiem.
-Hau!
-Proszę mówić wyrażniej!
-H jak Henryk,A jak Agnieszka,U jak Urszula!



Przychodzi zajączek do sklepu warzywnego i pyta wilka sprzedawcy:
-Czy są zgniłe marchewki?
-Nie ma!
-Przychodzi zając następnego dnia:
-Czy są zgniłe marchweki?
-Nie ma!
Wilk się zdenerwował i skombinował na następny dzień zgniłe marchweki.
Przychodzi zając;
-Czy są zgniłe marchewki?
-Tak ,są!
-No to teraz cię mam,SANEPID!


Na pokład okrętu weszło trzech pasażerów na gapę i ukryli się w workach.Podczas kontroli  ładunku
marynarz po kolei szturcha worki.
-Hau,Hau- zaszczekał pierwszy pasażer.
-Miau...-zamiauczał drugi pasażer.
-Kartofle,kartofle-Zawołał trzeci pasażer.



-Panie kelner,co to za żyjątka ruszają się w mojej sałatce?
-Nie słyszał pan nigdy o witaminach?



Jaskiniowcy proszą MacGyvera,zeby pomógł im wygnać węzojaszczura,który nie chce opuścić ich jaskini.
-Czy próbowaliście go wykurzyć ogniem?-pyta MacGyver.
-Tak,nie pomaga.
-Czy próbowaliście go bić maczugą po łbie?
-Tak.Też nie pomaga.
-A próbowaliście malować mu  na ogonie te wasze scenki z mamutami?
-To też nie pomogło.
MacGyver wchodzi do jaskini i pyta wężo jaszczura:
-Słuchaj kolego!Czy mógłbyś znależć sobie drugą jaskinię?
Tamci jaskiniowcy bardzo by tego chcieli.
-Nie ma sprawy,już idę.A nie mogli mi tego powiedzieć sami?





Młody człowiek wchodzi do sklepu i ptya:
-Czy są widokówki z napisem "Dla jedynej"
-Są!
-To proszę 12 sztuk.



Polonistka zadała w klasie wypracowanie na temat:
"Gdybym był dyrektorem szkoły"
Piszą wszystkie dzieci z wyjątkiem Jasia.
-Dlaczego nie piszesz?-pyta nauczycielka.
-Czekam na sekretarkę-odpowiada Jasio.


Matka zwraca się do córki:
_Skończyłaś 16lat i musimy poważnie porozmawiać.
Jak cie się podobają mężczyżni?
-No,cóż mamusiu,to już nie to, co dawniej.......




-Jasiu?-pyta nauczyciel-Jak to będzie przypadek
"lubię nauczycieli"?
-Bardzo rzadki ,panie profesorze.



Na  egzaminie na uczelni profesor,zdegustowany stanem wiedzy studenta,otworzył drzwi i zwrócił się
do oczekujących na korytarzu:
-Przynieście siano dla osła.
-A dla mnie herbaty!-krzyknął egzaminowany.



Kontroler wchodzi do autobusu i mówi:
-Bileciki!
Pasażer:
-Trąbka!
-Jaka trąbka?
-A jakie bileciki?



Odpowiedż wujka z USA na list od chrześniaka.
"Drogi chrześniaku,wysyłam Ci te 10 dolarów,o które prosiłeś,
tylko pamiętaj,że dziesięć pisze się z jednym zerem".


Przychodzi student na egzamin z historii transportu.
-Proszę podać,ile wyniosła długość lini kolejowych w Polsce?
Student zdębiał,ale pyta:
-A w którym roku?
-Wie pan co,jest mi to obojętne..
-Rok 1493,zero kilometrów!


Przychodzi kurado kury:
-Dzień dobry,jest mąż?
-A jest,jak zwykle grzebie przy aucie....



Przed czarodziejskim lustrem staje królowa i mówi:
-Lustereczko,powiedz przecie,kto jest najpiękniejszy w świecie?
Lustereczko mówi:
-Odsuń się kochana,muszę się rozejrzeć!


Wsklepie komputerowym sprzedawca zachwala najnowszy towar:
-Ten komputer wykona za pana połowę pracy.
-W takim razie biorę dwa.




-Mojastarsza siostra ma szczęście!-mówi Jaś do kolegi.
-Dlaczego?
-Była na prywatce,na które urządzono konkurs.Każdy chłpoak musiał albo pocałować dziewczynę,albo
dać jej czekoladę.
-No i co ?
-Przyniosła 20 czekolad.



-Czy macie kawior?-pyta gość w restauracji-Tyle się o nim słyszy i czyta,a ja go nigdy nie próbowałem.
-Co pan powie?-zdziwił się kelner.-Nigdy? w takim razie mamy kawior.!




Jasio spóznia się na lekcję.Nauczycielka pyta:
-Dlaczego się spóżniłeś?!
-Proszę pani,myłem zęby,to juz się więcej nie powtórzy!



-Baco ,gdzieście sie tak nauczyli drzewo rąbać?
-Na Saharze.
-E,baco,kłamiecie!.przecież Sahara to pustynia.....
-No,teraz to juz pustynia.



Babcia do Jasia:
-Jak będziesz grzeczny ,to pójdziesz do nieba,
a jak będziesz niegrzeczny,to pójdziesz do piekła.....
-Babciuuuuuuu! A jakim trzeba być ,aby pójść do kina?!



Wpada MacGyver do sklepu:
-Potrzebuję szybko kompletu kluczy nasadowych!!!
-Ale nie ma....
-A co jest?
-No...ketchup....
-Może być!!!!!




Zajączek budzi się po ciężkiej nocy i mówi,
przeciągając się:
-Jak się zając wyśpi,to  iniedżwiedzia pobije.
Odwraca się i widzi niedżwiedzia.
-Ale jak się nie wyspi,to gada głupoty!!!



Na lekcji bologii pani pyta Jasia:
-Co to jest?
-Szkielet.
-Czego?
-Zwierzęcia
-Ale jakiego?!
-Nieżywego!


Żona informatorka wyprawia imieniny.Mówi do męża.
-Może byś mi w czymś pomógł?
-Co mam zrobić?
-Napisz na torcie:Wszystkiego najlepszego!
-Nie ma sprawy!
Mąż poszedł do swojego pokoju.Męczy się 20 minut.
Wreszcie żona pyta:
-Jak idzie?Skończyłeś?
-Jeszcze nie.Tort nie mieści się do drukarki.



Spotykają się dwa pączki i jeden chwali się drugiemu:
-Wiesz,wczoraj zdawałem na studia.
-I co,ciężkie były egzaminy?
-Oj,bardzo ciężkie,bardzo,bardzo było trudno,wiele osub odpadło.
-No ale ciebie przyjęli?
-No co ty, stary,pączek?Na studia?




 

24 komentarze:

  1. Dosyć stare i oklepane rodem z prl-u😴

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehehehehhehehehe właśnie kopuje i drukuje twoje zarty

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo nie masz poczucia humoru albo dla Ciebie ciężkie do zrozumienia.

      Usuń
  4. Pomagają. Utrzymać .się. Przez .cały .dzionek w chmurce .Humoru!Pozdrawiam. I zachwycam . się!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pukpuk kto tam , ja jaka ja no jaja strusia hehehehehehehe hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogą być szczególnie ten z 20 czekoladami

    OdpowiedzUsuń
  7. nie śmieszne. Może dla dzieci np.8 lat mogą być te żarty śmieszne ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden mnie nawet nie rozbawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania nie ma raczek puk puk kto tam napewno nie ania

    OdpowiedzUsuń
  10. tak śmieszne, że posrałem sie w gacie XD

    OdpowiedzUsuń
  11. 😂🤣🤣 ŚMIESZNE ŻARTY.

    OdpowiedzUsuń